Author Message

<  Algemeen  ~  Leden

PostPosted: Tue May 04, 2010 8:13 am
Site AdminPosts: 18Joined: Tue Apr 27, 2010 7:17 pm
Mensen,

hier een vraagje van mij....

Ik heb gemerkt dat het aantal actieve members zeer sterk is afgenomen. Zelfs Guus is minder vaak online of sneller offline. Hoe kan dit?

de enige members die nog een beetje actief zijn zijn:

-Crypter
-Azzinc
-Guus_flater
-Tjoeloe
-ReDnaS
-RedRat_NL

Ik mis Bijv Polleke en Vsniper ... ook Randy laat het afweten. dat is alleen al te merken aan de ts3 server....

beetje raar dat een clan met;

-Website
-Teamspeak server
-BFBC2 Gameserver

maar 6 actieve members heeft.

wat gaan we daaraan doen? We hebben niet heel veel keus, maar goed;

-Mergen met SjoQ
-Doorgaan zoals het gaat
-Zorgen dat er meer members bijkomen
-Zorgen dat oude members online komen. (al is dat vrij moeilijk gezien ze ook een leven hebben)

Ik zeg overleggen met die hap en het liefst ook evt met de SjoQ'ers.

PostPosted: Tue May 04, 2010 1:23 pm
Site AdminPosts: 21Location: AlmeloJoined: Mon Apr 26, 2010 5:45 pm
Ik denk dat het meest ideale een combinatie is van punt 3 en punt 4.

Ik denk dat het misschien ook wel een groot verschil kan maken dat
er ook op de eigen teamspeak, indien up ;) , ingelogd wordt.

Members die niet op de hoogte zijn van de SjoQ TS zullen de indruk krijgen dat er niemand online is terwijl iedereen mat zn aars alleen in de ts va SjoQ zit.

Lijkt me een kleine moeite om even de settings aan te passen dat er iig in 2 TS servers wordt ingelogd.

De poll geeft op dit moment een duidelijk beeld over het mergen met SjoQ... Hier moet ook zeer zeker niet op de zaken vooruit gelopen worden..

Het mes snijd aan 2 kanten.. wek de indruk dat je online bent dmv eigen Teamspeak server en dan zullen de mensen ook sneller getriggerd worden om online te komen..

PostPosted: Wed May 05, 2010 9:14 am
Goed dat de discussie wordt gevoerd.
Ik zie mij zelf niet zo snel meer gamen. Heb afgelopen winter weinig tot niet gegamed.
In de zomer ben ik nooit echt actief geweest.
Wellicht dat ik a.s. winter weer van de partij ben.

Zoals Frank zegt, is het natuurlijk altijd goed om andere leden aan te trekken.
Zolang de ziel van eSoldiers maar behouden blijft.

Ik blijf het forum volgen!

Groeten

PostPosted: Wed May 05, 2010 10:04 am
Jeurizz wrote:
Goed dat de discussie wordt gevoerd.
Ik zie mij zelf niet zo snel meer gamen. Heb afgelopen winter weinig tot niet gegamed.
In de zomer ben ik nooit echt actief geweest.
Wellicht dat ik a.s. winter weer van de partij ben.

Zoals Frank zegt, is het natuurlijk altijd goed om andere leden aan te trekken.
Zolang de ziel van eSoldiers maar behouden blijft.

Ik blijf het forum volgen!

Groeten

Hey Bram altijd goed om te zien / horen dat je nog wel een beetje van ons houdt!!

PostPosted: Thu May 06, 2010 10:01 pm
@ Jeurizz ... goed weer van je te horen man! hoe is het verder met je?

Ontopic:

Moeten we een leden-werf-campagne starten? zo ja, dan zorg ik wel voor wat verspreiding.

PostPosted: Fri May 07, 2010 11:09 am
Doe maar Crypter...

Vers bloed zal geen kwaad doen..
Mocht een werfactie geen effect hebben kunnen we altijd nog de andere alternatieven erbij halen..

PostPosted: Sat May 29, 2010 11:08 am
Natuurlijk is een uitbreiding van het aantal actieve leden belangrijk. Maar wat laat je die nieuwe leden dan zien ? Dat er 1, 2 of 3 memebers op TeamSpeak ingelogd zijn ?
Is een eigen homepage de motiverende kracht achter onze clan ? Wat zou je zelf denken als je zou worden uitgenodigt op een TeamSpeak-server als de onze ?

Een eerste indruk is uitermate belangrijk en helaas laten wij nu geen indruk achter. :(
Ik baal daar ook behoorlijk van, maar probeer door mijn aanwezigheid op TS toch nog een beetje een levende indruk achter te laten of weer te geven.

En wat voor inbreng heb jij ?

Natuurlijk heeft een ieder van ons een normaal leven naast eSoldiers, maar het teamgevoel is een beetje uit onze clan. Dat komt natuurlijk ook doordat de huidige games niet echt voor clan-based-wars gemaakt zijn. Wij (de paar nog actieve leden) zijn nog wel als een clan aanwezig en actief, maar waar zijn onze andere eSoldiers ?
Waarschijnlijk hebben zij een belangrijkere en/of leukere bezigheid gevonden. "That's Life."

Ik (als "ouwe l.llo") vind gamen als vertier en uitlaatklep wel leuk. En zeker met een paar vrienden die bijna net zo gek zijn als ik. (Sorry hoor, jullie doen wel je best maar halen mij toch niet meer in. Hahaha.)

Wanneer ik eSoldiers mocht verlaten, baal ik daar behoorlijk van. Het doet toch wel een beetje pijn. Maar ook dat hoort denk ik bij "That's Life".
Ook ik ben door eSoldiers geadopteerd en heb een leuke tijd met jullie gehad, bedankt daarvoor. En ook bij deze mijn excuses aan een ieder die ik ooit op zijn of haar teentjes getrapt heb, sorry. (Ik kon niet harder = geintje).

Een wonder (meer actieve leden online) zou zeker welkom zijn. Maar wonderen zijn iets van voor mijn tijd. Tegenwoordig maken wij zelf wonderen, dus ik ben benieuwd hoeveel van ons hetzelfde gevoel ervaren als ik.

Maar ik wil eindigen met de beroemde woorden van een echte held;
"Let's Rock".

PostPosted: Mon May 31, 2010 6:17 pm
Even een kort verslag van onze vergadering op TS.
(Wanneer ik iets verkeerd heb beschreven of foutieve heb verwoord, hoop ik dat dat gecorriceerd wordt.)

Het was een gezellige bijeenkomst met in het begin een trage start omdat het een nogal teer en vervelend onderwerp was.
We hadden allen onze gedachten kenbaar gemaakt en de conclusie was dat onze clan (eSoldiers) te weinig activiteiten ontplooide om een uitdaging te zijn voor eventule nieuwe leden.
Enkele (velen) van de huidige actieve eSoldiers waren in eerste instantie van plan om onze vrienden (de SjoQ-ers) te joinen en eSoldiers te verlaten (wanneer het niet anders kon). Wij misten namelijk de saamhorigheid en fun op onze eigen server en TS.

Onze eigen admin (Azzinc) heeft aan ons kenbaar gemaakt dat er grote veranderingen op komst zijn.
Onze eSoldiers-site krijgt z.s.m. een nieuw, uitdagend uiterlijk en bijzondere mogelijkheden. Daar wordt op vrijwillige basis aan gewerkt en heeft nog enige tijd nodig om "volwaardig" te zijn.
Er werd door de admins gevraagd om daarom nog even geduld te hebben om de huidige plannen ten uitvoer te kunnen brengen.
Wij allen (de aanwezige eSoldiers) waren blij en verrast om te vernemen dat er veranderingen op komst zijn.
Daarom waren wij na (wijs beraad), bereid om nog even van ons voornemen af te zien. (Ikzelf heb voor deze "afwachttijd" wel een vast tijdslimiet gesteld, maar dat is bijzaak en voor een ieders verantwoording.)

De verkorte conclusie is als volgt te omschrijven;
"Een eventuele overstap naar SjoQ gebeurt op vrijwillige basis en zal niet als een "Act of War" worden gezien of ervaren. (Vrienden blijven vrienden.)
Wij (de actieve eSoldiers) geven onszelf nog even de tijd om alle huidige problemen aan te pakken en waar mogelijk op te lossen.
Al deze feiten worden over enige tijd geëvalueerd en besproken.
De overstap naar SjoQ is op dit moment door ons allen uitgesteld. En de toekomst zal uitwijzen of er goede beslissingen zijn genomen.
Van ons ALLEN wordt wel (wanneer mogelijk) de nodige inzet verwacht om ons doel te bereiken.

Toch zou ik bij deze wel willen weten over welk tijdstermijn er wordt gesproken. Ik wil persoonlijk graag wat duidelijheid om over een tijdje niet het gevoel hebben "aan het lijntje" gehouden te zijn, ondanks de verrassende en positieve uitslag.
Dus wanneer gaan we evalueren ? Over 1 of 2 maand(en) ?

Ps: Eventuele typfouten zijn te wijten aan de werkdruk die ik ervaar door een ieder die nu aanwezig is op beide Ts-servers en mij als persoontje lastig valt over het hierboven besproken onderwerp.
Geef hen maar een draai om de oren, geef ik je die op de lanparty wel terug. :)

Bij deze een linkje van de (hartverwarmende) uitslag van de SjoQ-enquete:
http://sjoq.com/images/enquete.png (Vrienden blijven vrienden.)

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 6:50 am
Guus ten eerste bedank voor het beknopte verslag van ons samenkomen...

Guus Flater wrote:
Toch zou ik bij deze wel willen weten over welk tijdstermijn er wordt gesproken. Ik wil persoonlijk graag wat duidelijheid om over een tijdje niet het gevoel hebben "aan het lijntje" gehouden te zijn, ondanks de verrassende en positieve uitslag.
Dus wanneer gaan we evalueren ? Over 1 of 2 maand(en) ?

De termijn waarin zoiets te realiseren is kan niet echt benoemd worden door twee factoren..

Tijd
    Zomer

Of je dit ziet als "aan het lijntje gehouden worden" moet je natuurlijk zelf bepalen maar een harde datum kan er simpelweg niet gegeven worden... sorry...

Wel kan ik je verklappen dat het ontwerp as we speak door een profi designer onder handen wordt genomen en hopen binnen een x aantal dagen een mooi concept ontwerp getoond kan worden..

Verder wil ik wel een oproep doen aan alle members of er iemand, of meerdere iemanden, zich geroepen voelt en zin heeft om tijd te steken in het bijhouden van de website, ism Crypter, en actievere recruiting en begeleiding van nieuwe members..

Deze mensen kunnen zich via een PM of mail bij mij of bij Crypter melden.

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 12:01 pm
Een medepersoon voor nieuws items is er denk ik niet nodig, maar enige nieuws-tips of kant en klare texten zouden wel welkom zijn. ik struin nu zelf het internet af naar nieuws, en extra bronnen zijn nooit mis natuurlijk!

stuur je nieuws-tip of item naar pimpatist@casema.nl

Stuur ook even een mail over wie mee wilt werken aan het behandelen van Recruits en het verdere afhandelen ervan.

All times are UTC
Page 1 of 3
25 posts
Go to page 1, 2, 3  Next
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum