Even een kort verslag van onze vergadering op TS.
(Wanneer ik iets verkeerd heb beschreven of foutieve heb verwoord, hoop ik dat dat gecorriceerd wordt.)
Het was een gezellige bijeenkomst met in het begin een trage start omdat het een nogal teer en vervelend onderwerp was.
We hadden allen onze gedachten kenbaar gemaakt en de conclusie was dat onze clan (eSoldiers) te weinig activiteiten ontplooide om een uitdaging te zijn voor eventule nieuwe leden.
Enkele (velen) van de huidige actieve eSoldiers waren in eerste instantie van plan om onze vrienden (de SjoQ-ers) te joinen en eSoldiers te verlaten (wanneer het niet anders kon). Wij misten namelijk de saamhorigheid en fun op onze eigen server en TS.
Onze eigen admin (Azzinc) heeft aan ons kenbaar gemaakt dat er grote veranderingen op komst zijn.
Onze eSoldiers-site krijgt z.s.m. een nieuw, uitdagend uiterlijk en bijzondere mogelijkheden. Daar wordt op vrijwillige basis aan gewerkt en heeft nog enige tijd nodig om "volwaardig" te zijn.
Er werd door de admins gevraagd om daarom nog even geduld te hebben om de huidige plannen ten uitvoer te kunnen brengen.
Wij allen (de aanwezige eSoldiers) waren blij en verrast om te vernemen dat er veranderingen op komst zijn.
Daarom waren wij na (wijs beraad), bereid om nog even van ons voornemen af te zien. (Ikzelf heb voor deze "afwachttijd" wel een vast tijdslimiet gesteld, maar dat is bijzaak en voor een ieders verantwoording.)
De verkorte conclusie is als volgt te omschrijven;
"Een eventuele overstap naar SjoQ gebeurt op vrijwillige basis en zal niet als een "Act of War" worden gezien of ervaren. (Vrienden blijven vrienden.)
Wij (de actieve eSoldiers) geven onszelf nog even de tijd om alle huidige problemen aan te pakken en waar mogelijk op te lossen.
Al deze feiten worden over enige tijd geëvalueerd en besproken.
De overstap naar SjoQ is op dit moment door ons allen uitgesteld. En de toekomst zal uitwijzen of er goede beslissingen zijn genomen.
Van ons ALLEN wordt wel (wanneer mogelijk) de nodige inzet verwacht om ons doel te bereiken.
Toch zou ik bij deze wel willen weten over welk tijdstermijn er wordt gesproken. Ik wil persoonlijk graag wat duidelijheid om over een tijdje niet het gevoel hebben "aan het lijntje" gehouden te zijn, ondanks de verrassende en positieve uitslag.
Dus wanneer gaan we evalueren ? Over 1 of 2 maand(en) ?
Ps: Eventuele typfouten zijn te wijten aan de werkdruk die ik ervaar door een ieder die nu aanwezig is op beide Ts-servers en mij als persoontje lastig valt over het hierboven besproken onderwerp.
Geef hen maar een draai om de oren, geef ik je die op de lanparty wel terug.

Bij deze een linkje van de (hartverwarmende) uitslag van de SjoQ-enquete:
http://sjoq.com/images/enquete.png (Vrienden blijven vrienden.)