Author Message

<  Announcements  ~  TS meeting

PostPosted: Tue May 25, 2010 6:40 am
Site AdminPosts: 21Location: AlmeloJoined: Mon Apr 26, 2010 5:45 pm
Zoals in de shoutbox al aangegeven is er bij een aantal members de behofte
om het "hoe nu verder met eSoldiers" te bespreken met de actieve members binnen eSolidiers.

Laten we eerst eens inventariseren wat de avonden zijn die we zowieso niet kunnen en aan de hand daarvan een avond + tijd pakken.

Ik zal beginnen..
Ik kan zowieso de maandagavond niet.

PostPosted: Tue May 25, 2010 6:58 am
Site AdminPosts: 18Joined: Tue Apr 27, 2010 7:17 pm
Ik kan maandag avond niet en donderdag avond niet.

al moet er ook geen rekening gehouden worden met mij als ik niet aanwezig ben. Dit puur omdat ik 100% VOOR fusie ben. no matter what. Heb ook al met Guus hierover gesproken, en Guus mag mijn stem gebruiken bij evt afwezigheid van mij.

xxx :)

PostPosted: Tue May 25, 2010 8:02 pm
beste members,

ik kan de hele week behalve op DINSDAG en VRIJDAG.
Ook ik zie het zitten met de e(sjoq)ers.

laters

PostPosted: Wed May 26, 2010 9:41 am
ey luitjes..

In principe kan ik elke dag behalve op woensdagavond..

Wat betreft een eventueel samen gaan met de sjoq's moet ik zeggen dat ik het er mee eens zal zijn....

Ik vind zelf dat de naam van sjoq helemaal niet aangepast hoeft te gaan worden,wij komen evt naar hun kant toe en vind het dan ook niet erg om onder de naam sjoq verder te gaan.

Als we als Esoldiers verder gaan? ook geen probleem maar dan moet er wel wat gedaan worden aan werving vind ikzelf.....die paar Es members die nog spelen is een te weinig aantal om in game te gaan onder de naam Esoldiers...

PostPosted: Wed May 26, 2010 12:51 pm
het is inderdaad veel en veel toffer om met zijn 8en of 10 of zelfs 15en zoals het nu gaat icm de sjoqqers, met dezelfde clantag online te gaan.

PostPosted: Wed May 26, 2010 5:59 pm
alles leuk en aardig maar als een van de founders van eSoldiers ben ik er niet voor om eSoldiers compleet op te doeken..

ik ben absaoluut voor iets van samenwerking maar wel met behoudt van identiteit.
werving kan altijd gedaan worden en ben ik ook voorstander voor alleen moet er iemand zijn die hier tijd voor heeft..

PostPosted: Wed May 26, 2010 8:08 pm
Mij maakt het geen ene boerenklomp uit welke identiteit we aannemen.... al heet de clan straks BP United (buttplug united) zal het mij aan de derriere oxideren.
als het maar gezellig is. dan maar jammer van de eS^ clan-ID... maar ik ga voor de fun.

PostPosted: Wed May 26, 2010 8:30 pm
<22:29:46> "eS^Guus Flater":

Ik wil ook ff reageren.

Ondanks dat Azzinc zijn "rete-best" doet om in onze behoefte te voorzien, ben ik persoonlijk van mening dat eSoldiers niet meer de fanclub is die mij een paar jaar geleden "adopteerde".
Ik merk zelf dat het bij SjoQ gezelliger en drukker is dan bij eSoldiers.
Door diversen omstandigheden (die een ieder voor zichzelf kan invullen) mis ik de spirit (het team-gevoel). Wanneer ik de TS van SjoQ join, merk ik dat daar meer fun en actie is te beleven dan bij ons.
Ik denk het gevoel van Azzinc te herkennen. Want zelf heb ik ook zoiets van "dood-zonde" dat het zo slecht loopt bij ons. Bij eSoldiers zitten goede en leuke gabbers cq. vrienden die ik graag mag. Maar ik wil graag bij 1 club horen en niet hoeven te switchen van eSoldiers naar SjoQ en weer terug.
Ik ben daarom persoonlijk een voorstander om SjoQ te joinen en te concentreren op "one happy familie".
Ik hoop dat we daarom onze energie kunnen bundelen in 1 club.
De naam maakt mij geen ruk uit, het gaat mij puur om de fun.

PostPosted: Wed May 26, 2010 10:48 pm
wat mij opvalt is dat er maar weinig mensen op het forum reageren,behalve degeen die erboven hun verhaal hebben gedaan. dat wil zeggen in mijn opinie dat er zowiezo weinig aandacht is nog...........Ik heb het al helemaal niet over het opdoeken van es maar voor mezelf geld dat ik sterk overweeg over te gaan stappen naar sjoq.
Als es blijft bestaan vind ik dat natuurlijk super etc. maar gezien de online members die ook de sjoq bezoeken vind ik het meer dan normaal dat ik zou over gaan zou stappen aangezien ik al elke avond automatisch naar de sjoq ts ga om mijn es maatjes daar ook te ontmoeten.

grts rednas

PostPosted: Thu May 27, 2010 6:50 am
Ik kan alle bovenstaande reacties allemaal heel goed voorstellen en zal het ook niemand kwalijk kunnen nemen om de overstap naar [SjoQ] te maken..

Voor mijzelf ligt dit een beetje anders aangezien de voorgeschiedenis die ik heb binnen en met eSoldiers. Ik neem aan dat iedereen dit kan en zal begrijpen.

Ik zal dan ook binnen eSoldiers blijven en jullie lastig blijven vallen op de SjoQ teamspeak mochten jullie massaal de switch willen maken..

All times are UTC
Page 1 of 2
18 posts
Go to page 1, 2  Next
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Search for:
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum